jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

hmmmmm tankar tankar!

Publicerad 2009-01-31 14:52:24 i Allmänt,

Bakis idag lite grann och tankarna flyger omkring massor som vanligt. kan inte fatta att det är över en vecka sedan som jag skrev här! Veckan har gått så långsamt och jag har bara velat gräva en grop åt mig själv och känner lite så idag också. Tror det kallas att vara "run down"! Jag vet jag hade semester för 2 veckor sedan, men kallar det inte riktigt semester faktiskt med tanke på hur mycket jag flackade omkring och for runt.......

Flyttar på fredag nästa vecka till janet och jag har mixade känslor för det. Känner mig mera och mera som hemma här i huset men samtidigt så vet jag att jag inte har råd med detta boende samt så känner jag mer och mer tensions med an av personerna i huset. Så det är nog väldigt bra att jag flyttar kan jag säga. Personen och jag har pratat om det men det blir inte bättre. Tror vi är "passed and done" med det så att säga.

Var ute igår med dom från huset samt James och jag hade absolut ingen lust att gå ut men de ville absolut ha med mig så det var bara att haka på, hade absolut inte kul och jag vart väl lite för full vilket inte var bra alls. Men jag var smart nog att åka hem vid halv 1 och tog taxi hem. Tack vare suzy kan jag säga att jag tog taxi annars hade jag gått hem, dum som jag är när jag har några drinkar i kroppen. Man tror man klarar allt när man är lite på fyllan och inget kan hända en men i denna stad och som så många andra städer nu för tiden är man verkligen inte säker!!!! Så jag var i säng vid 1 på natten i vilket fall och fick en god natts sömn!

Önskar verkligen att jag hade min vän Heidi här, saknar henne som attan!!!! Saknar att ha henne att prata med, att kunna lita på helt och hållet. Tror hon är den person i denna värld som jag kan säga vad som helst till och som inte dömer mig för det. Hon är den personen i denna värld som jag kan vara mig själv helt och hållet och kan släppa allt med! Jag vet man ska vara sig själv utan att bry sig om vad andra tycker och tänker. Jag har gjort det och gör det väldigt ofta fortfarande men denna värld är tuff! Är man inte försiktig så blir man sliten i bitar av folk helt klart! Jag vet, har varit med om det allt för många gånger. Litat på personer och pratat med personer om saker som jag hoppats stannat mellan oss men sen fått reda på att det har spridits oh jag har fått en kniv rakt i ryggen! Så livet är tufft men med en vän som Heidi kan jag verkligen slappna av, jag kan vara MIG med henne! Miss ya my friend!

Har märkt nya sidor hos vänenr omkring mig som jag är förvånad att se. Trodde inte det om dom men tydligen så förändras folk en hel del med åldern. Inte alltid till det bästa kan jag medge! Har än en gång i mitt liv insett att faktiskt så är Killar bättre vänner än tjejer....... de är ärliga, rakt fram och håller inte på att daldta om saker utan säger som det är på en gång och sen är det utrett! Så än en gång har jag fler kill- kompisar än tjej- kompisar!

Hade samtal med en vän häromdagen om hur man ibland önskar man var tonåring igen. När man tänker tillbaka på problemen man hade då och de problem man har nu så var allting så mycket enklare då. Visst, då tyckte man att det var enorma problem, men nu i vuxen ålder så inser man att jösses, det var ju inget att oroa sig för, finns otroligt mycket större problem nu för tiden. Nu ska man jobba, äta, leva, betala räkningar, ha ett socialt liv och samtidigt planera framtiden! Förr då var det skolan och vänner och självklart kärleken....... Tänk om man kunde vara 16 igen!!!!

Som ni märker, mycket tankar idag i mitt huvud! Mera kommer det säkerligen att bli!

Ta hand om er därute, Life is too short!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela