jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Dagarna rullar på

Publicerad 2009-01-03 13:59:50 i Allmänt,

Sakt amen säkert rullar dagarna på och tiden verkar gå framåt i vilket fall. Vet i dagsläget inte om jag vill att tiden ska gå så snabbt då jag känner att det är det absolut bästa är att ta det lugnt och se vad som händer. Inte ta ut något i förskott utan  bara rulla med det hela. Ta det lugnt och vänta....... Har inte riktigt greppat det hela ännu, är jag redo för detta? Är det en bra idé? Borde jag stoppa det nu innan det är för sent???? Hmmm, jag tror att avstånd från det hela är nog det allra bästa men vet inte riktigt om det funkar...... kanske borde jag bara "go with the flow" så att säga och bara följa med?
Hmmmm mycket tankar som ni märker men jag ska nog allt reda ut det hela i sinom tid! Jag brukar kunna lösa det mesta som kommer i min väg så bara att bita ihop och hitta en lösning helt enkelt. Lättare sagt än gjort jag vet men jag ska allt kunna lösa detta också. Inte många hinder i mitt liv som jag lyckats ta mig igenom så att säga.........

3 dagar utan cigaretter........ rätt stolt över mig själv måste jag säga. Hade dock en dålig dag igår med otroliga humörsvängningar och jag fick be om ursäkt både 1 och 2 gånger :( men men snart är det värsta över i vilket fall!

Ser fram emot kommande vecka, endast dag pass på puben och inga kvällar samt så är jag ledig HELA nästa helg!!!! Jösses, 2 dagar i rad är jag ledig..... vad ska jag göra med mig själv ha ha ha ha ha Blir ju rastlös av att vara ledig en dag juh ha ha ha ha Nåja, jag hittar allt på något tror jag nog. :=)

Hoppas ni alla där ute har en bra start på detta nya år och att ni tar hand om de nära och kära omkring er, kom ihåg, tiden flyger fram och innan man vet om det så är det över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela