jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Snö och kallt...... UNDERBART!!!!

Publicerad 2009-12-30 11:42:12 i Allmänt,

Så sitter man i södertälje igen. Snön ligger på backen och träden utanför fönstret, temperatur mätaren visar på -9.2 och jag njuter i stora drag! Visst det är kallt men ag tycker det är härligt. Bara man sätter på sig ordentligt med kläder så är det perfekt!

Har verkligen insett under min vecka jag varit här vilka som är ens vänner...... Tänk vad mycket man lär si egentligen i livet om folk. Vissa blir man otroligt förvånade över, man tror inte folk var så men så visar det sig i slutändan att tydligen så kryper alltid sanningen fram i slutändan. Och som jag tänker så är det bättre sent än aldrig och vilken tur man ser dom sidorna innan det är försent!!
Sen har man vännerna som står där i vått och torrt! Jösses vilken underbar chock jag fick igår! Vart helt gråtfärdig men lyckades hålla mig sansad (satt ju på ett fik i stan) Hedi och familjen Ketola...... ni är alldeles för underbara och ni har gjort så pass mycket för mig genom åren och nu detta!!!! Vet inte vad jag ska säga egentligen, kan inte uttrycka det i ord! Så himla otroligt tacksam och glad är jag!!!!!!! Tro mig att på något sätt i framtiden ska jag återgälda er tusen gånger om!!!!!

Min syster Susanne och Henrik är i krokarna också. De körde upp från Ulricehamn med mig i måndags och håller till i Solna hos en bror till henrik. Så de fladdrar fram och tillbaka mellan Solna och Södertälje/Järna. Himla trevligt!

Julen firade jagsom sagt hos pappa i ulricehamn och även hos bror med familj i borås.
Himla mysigt måste jag säga, har inte ätit så mycket mat på flera månader tror jag, kilona lägger sig fint på röven ;) Så himla otroligt mysigt att äntligen träffa min minsta brorsdotter Elin. Hon är sååå himla söt, otroligt lik sin mor Martina! Urgosig!!! Nellie den andra dottern har blivit så stor och duktig! En riktig mys tjej som vill leka massor! De är dessa stunder jag verkligen saknar på Irland, umgås med familjen och vännerna. Vilken tur man har egenligen att man kan åka hem och hälsa på dom.

Nu är det snart nyår och året 2010 gäller! Känns som det kommer bli mycket förändringar nästa år. Min bebis ska visa sig för världen i slutet på mars, tror dock det blir början på april, vet inte varför men en känsla jag har. Stora livs avgörande besalut ska tas inför framtiden också........ När det beslutet är taget så är det iksom inte mycket att ändra. Då är det DET beslutet som gäller! Man kan bara hoppas att allt blir som man tror och önskar, säkerligen en hel del överraskningar kommer dyka upp, inget kan ju vara enkelt ;) Men som sagt, det som inte bryter ned en blir man starkare av........ bara att se framåt och kämpa! Livet är fullt av hinder, tro mig jag vet, men man kan alltid kämpa sig igenom dom!
2010 kan dock faktiskt bara bli bättre än 2009........ i mitt liv i vilket fall!!

Love ya all!
Tack min kära familj och mina vänner för allt ni gjort för mig under 2009, jag är otroligt tacksam för allt och vet inte riktigt vilka ord jag kan skriva för att ni ska förstå hur tacksam jag är! Ni är min värld och mitt liv helt enkelt, utan er vore jag ingenting!

jag önskar er all lycka och framgång inför 2010!!!
xxx

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-30 20:27:36

Saknar dig Jenni! Hoppas vi träffas snart, och hoppas allt blir bra med bebisen också :)

puss Moa

Postat av: syster

Publicerad 2010-01-13 01:49:22

haha, men vi hade ju skit kul. Underbart att magen rörde sig så :D vill ha mitt syster barn nu!!! kram älskar dig över allt annat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela