jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

raknar dagarna!!

Publicerad 2009-12-08 13:47:38 i Allmänt,

Nu ar det "bara" 9 arbetsdagar pa skit jobbet kvar, gor kanske 2 eller 3 kvallar till pa puben innan jag ska aka hem till svewrige pa semester :) Jag langtar som attan just nu, tanker pa det varje dag och jag raknar och raknar dagarna. Som ni marker fattas det lite bokstaver nar jag skriver. Pengarna pa datorn min ar slut sa jag anvander Janets dator istallet och den ar ju engelsk sa sista 3 bokstaverna i svenska alfabetet finns inte pa denna. Hoppas ni fattar vad det star anda.

Idag ar som vilken annan dag som helst, gatt upp ur sangen vid 10, kollat pa teve, atit frukost och nu vette fasiken vad som ska goras....... kanske ga upp och glo pa teve i mitt rum... behover lite paus fran vilden som bor har. Inte stop pa han i huvud taget. babbel och spring konstant och han ar sa trotsig just nu..... Sadan mor sadan son ;)

Om 2 veckor denna dag och denna tid sa sitter jag pa en buss till Ulricehamn och min kara far!!! kan knappt vanta. Har fragat om vi kan aka till Ullared nagon dag nar jag ar dar.... hoppas hoppas hoppas!!!

kram pa er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela