jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Nuuuuuuuu

Publicerad 2009-12-21 00:28:24 i Allmänt,

Nu så är det äntligen kvällen innan jag ska åka. Har väskan packad, passet i ordning och incheckad och klar. Bara nu att hoppas på att inte skavsta flygplats ska bråka. Ser ut som att det inte ska vara några bekymmer men man vet ju aldrig, ta i trä!!!!

Kommer antagligen inte vara vid datorn så speciellt mycket (vilket jag inte varit senaste dagarna heller) men jag nås på det svenska numret jag hade i somras också. Om inte så kan jag fortfarande nås på min irländska telefon, den bär jag med mig också!
Kommer vara hos pappa och brödrar och syster i ulricehamn/borås mellan den 22-28/12 och sedan är jag hos mamma i telge från den 28/12-3/1.

Denna gång kommer jag inte fladdra runt som en jojjo för att hinna träffa folk, känner jag är alldeles less på det och kroppen orkar itne lika mycket riktigt dessa dagar ;) Så jag skulle ju verkligen uppskatta om mina nära och kära ville komma till mina trakter och ses....... ni har ju mitt nummer ;)

Ta hand om er och håll tummarna för att imorgon så får jag höra krashet under mina fötter från snön när jag går TJOHO!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela