jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Inte mycket sömn inatt :(

Publicerad 2009-12-02 13:19:37 i Allmänt,

Troligtvis något jag borde bli van vid om 4 månader, i och för sig van lite vid det redan med en liten grabb i huset men inatt var det tufft. Jag tog svin. sprutan igår........ armen var sååååå öm och så fort jag nuddade vid det så gjorde det så sabla ont!!! Och jag kan ju inte ligga på magen (som jag alltid gjort förr) för den är ju liiiite i vägen nu. Så det var att ligga på rygg eller på höger sida. Så det var mycket sparkandes och rörandes inatt för att inte nämna toalett besöket kl. 4 inatt också. Sen är lillgrabben inte helt frisk, troligtvis börjar han få ögon inflammation igen, men vi baddar och tvättar ögonen med kallt kokat vatten så förhoppningsvis så ska det hjälpa men han vakna några gånger inatt. Så idag är jag rätt trött. ont i huvudet, nacken, armen och ryggen. Känner mig som en 53 årig tant (sorry mamma, vet du är snart där ;) )

Sa till janet idag att hon kommer vara så trött på mitt gnällande så hon kommer snart be mig hålla käften ha ha ha ha

Idag verkar det soma tt solen tittar fram emellanåt..... hoppas verkligen det inte regnar mycket mera nu, städerna omkring Naas är över svämmade och folk har varit tvungna att lämna sina hus, vattnet går upp till knäna på vissa ställen så för deras skull hoppas jag verkligen det inte blir mer regn så det någon gång kan komma in i sina hus igen. Tycker så synd om dom, på nyheterna imorse så kom det fram att ett av ställena som är översvämmade är känt sedan innan husen/lägenheterna byggdes för att vara översvämmad fält 6 månader om året. Så man funderar ju då på hur de tänkte när husen blev byggda där. De har varit tvungna att stänga av en gata till ena byn och gräva upp den så vattnet har en väg att ta vägen..... helt katastrofalt!!!!

Nu är det 2 1/2 vecka kvar tills jag ska hem till sverige!!!! jösses vad jag längtar!!!! Ska bli skå skönt att komma ifrån denna stad och allt här oh få tänka på annat!

Martina: Tack så mycket, magen växer så den knakar känns det som. ibland undrar jag hur stor jag ska bli ha ha ha ha

Nu ska jag ta och vika lite tvätt och kanske försöka ta mig en liten tupplur medans vilden fortfarande är ute ur huset så det är lite lugn och ro :)

Kram på er alla!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-12-02 18:30:30

Hej min kära dotter!!



Det var bra att du tog sprutan, annars hade det varit risk att du blev sjuk när du kommer hem till Sverige, Och det är ju absolut inte bra.



Jag tycker synd om dig att du har svårt att sova, men du måste ju bli van nu tills den lilla kommer.



Ja, äntligen så är du snart här hemma. Jag längtar massor. Kan du vara snäll o skicka ett mail när du kommer med tid o så,så att jag vet när jag ska hämta dig.



Sköt om dig nu.



Puss Mamma!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela