jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Imorgon bär det av :)

Publicerad 2009-08-02 18:25:03 i Allmänt,

Yeah finally! Imorgon måndag bärs det av till sverige, och kan ju säga att jösses vad jag har räknat dagar och timmar ha ha ha Men imorgon så är det äntligen dags! Kommer bli en intressant semester med allt vad det innebär, har bett om fint väder så jag hoppas verkligen det blir det så jag kan ligga på stranden och slappa massor och få massor sol och bad. Har ju faktiskt inte ens badat i år ännu, katastrof!!!!! Så det måste ju bara bli av!

Har en del samtal att göra med fol när jag är hemma, kommer ha det gjort första veckan i sverige så jag kan slappna av helt och hållet andra veckan :)  Packat har jag gjort först idag ( jo lite sent var det allt) och jag fick det gjort endast pga av att jag är barnvakt och Callum sover som en stock. Så det var en av de lättaste passningarna jag gjort, han sover hela tiden ha ha ha
Var på lunch idag med Kaz, det var himla mysigt. FIck en massa babblande gjort med mycket tips både från min sida och hennes sida till varandra. Allt bra när man kan bolla idéer och komma fram till suveräna lösningar! Thanks Kaz ;) SKa träffa Suzy ikväll, hon är i Naas sista veckan nu för att ta tag i allt med huset då kontraktet på det går ut nu denna vecka som kommer. Så vi ska ha en liten kväll hemma där med lite take away. Ska bli mysigt. Sen är det bara att vänta på att tiden ska gå så man kan flyga iväg snart hi hi hi

Mamma kommer få göra mycket lagandes í köket ;) och pappa kommer få göra mycket också för den delen ha ha ha mina kära föräldrar, saknat eran mat juh!!!

Ska försöka få till det så jag kan komma till borås och ulriceham för att träffa andra delen av familjen, håller tummarna för att det funkar i vilket fall. Få rväl veta när jag först är i sverige om det kommer funka så att säga. Men som jag sagt tidigare, ska ta det som det kommer mestadels och njuuuuuuuta massor av ledig tid och INGA Måsten!!!

Kommer väl troigtvis inte vara här vid datorn speciellt mycket så tills dess, ha det bra allihopa, ni i sverige, Vi ses i veckan :)

Kommentarer

Postat av: Familjen Sundén

Publicerad 2009-08-02 18:42:21

Hoppas verkligen du kan komma till Borås och hälsa på oss!!! Vi saknar dig och det skulle vara sååå kul om du kom!

Puss o kram

Postat av: Syster

Publicerad 2009-08-06 12:28:08

Hejsan syster, jag börjar tröttna på min blogg så jag kommer nog inte skriva så mkt i den , vill inte avslöja för mkt om mitt liv med tanke på att jag bor i borås. =/ Saknar dig o älskar deeej <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela