jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Great weather in sweden!!!!

Publicerad 2009-08-07 12:55:22 i Allmänt,

Undebrart väder kan jag bara säga, sol, blå himmel, över30 grader i solen! Helt underbart och precis vad jag behövde under min semester. Få rlite färg i vilket fall på min bleka kropp! Har verkligen tagit tag i hela "no alcohol" holiday. Har inte druckit någonting förutom en lättöl i sthlm i tisdags kväll till pizzan ;) GOTT!! Så min kropp får sig en liten välbehövlig semester också från all alkohol så att säga!

Idag kommer min underbara far och lillebror hit till Södertälje och vi ska bo i stuga under helgen. Ska bli så mysigt och trevligt. Vädret sägs ska hålla upp hela helgen så jag håller tummarna till tusen att det blir så, då kan man bada och sola och grilla massor! Pappa kanske inte är så dunderglad när jag säger att jag inte dricker alkohol men desto mer blir det ju för jimmi och pappa istället :)

Sen funderade Heidi och jag på att åka till borås första dagarna i nästa vekca, eentuellt åker vi med pappa på söndag och är kvar i borås till onsdagen. Vi tänkte först köra bil men så kom vi fram till att det blir ju faktiskt billigare att åka med pappa dit och sen buss hem på onsdagen. SÅ ska kika med pappa vad han tycker om den idéen :)

Nu ska jag slänga mig på verandan igen för att uppnjuta lite mera solstrålar på min hud, och jajemen, jag har smörjt in mig med faktor.... men bleka "irländska" hud är ju inte direkt vad vid dessa solstårlar märkte jag igår ha ha ha ha

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela