jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Da var det gjort!

Publicerad 2009-08-19 21:35:50 i Allmänt,

Har nu haft samtalet....... tyvarr kan jag inte skriva annu vad det handlar om vilka sakert tycker ar irriterande(varfor skriva om det da) men min familj vet vad det handlar om...... Gick battre an vantat kan jag meddela, kanns som allt kommer att losa sig faktiskt. Tro det eller ej men helt fantastiskt gensvar vart det! Sa det var ju possitivit! Har aven pratat med Janets bror idag och han var glad! Tyckte det var roligt for min skull och var nyfiken osv. Men nu kanns det som de som maste veta om det vet om det. Pusselbitarna faller pa plats sakta men sakert.... ikan ousta ut lite nu da!

Har jobbat 3 dagar nu sedan semestern och det kanns redan som man i9nte varit borta alls ha ha ha men det vet man ju sedan tidigare ar att det ar sa, efter en timme sa ar man i samma bana igen. Idag pa jobbet var man en riktig allt i allo, serverade mat, servade ol. lagade mat, var lite pa kontoret och reddee upp cash etc fran igarkvallens party.... fick inte riktigt ihop det igar men sa nar man sov pa saken sa foll allt pa plats! Pust, skont. GIllar inte nar pengarna inte stammer, blir sa nervos da!! Janet och Pat ar tillbaka pa fredag sa det ar lugnt och skont i huset. Bara jag och hennes bror hemma sa det ar rent och frascht ocksa ha ha ha harligt!

2 dagar eller rattare sagt kvallspass kvar innan 2 dagar ledigt, ska ha en dvd kvall hos Karen pa lordag kvall, ska bli mysigt. fixa lite god mat. Borjar bli liiiiite less pa makaroner och kottbullar ha ha ha men gott ar det >) Kanske man ska forsoka sig pa att laga wok? lange sedan man gjorde det sa det vore ju gott faktiskt.

Ikvall blir det nog slappa i soffan, kanner mig trott (ovanligt) och seg och inte riktigt pa humor for sallskap. Vet Paul vill att jag kommer dit men tror jag tar det imorgon istallet kanske. Far se vad han sager sen.

Hoppas ni alla mar bra i kara sverige och tar hand om varandra, saknar er massor redan men vi ses om 2 mander igen :) KRAM!

Kommentarer

Postat av: Mamma!!

Publicerad 2009-08-20 09:18:09

Hej min kära dotter. Det var ju skönt att höra att allt har gått bra. Du vet vad jag menar. Och jag hoppas verkligen att allt kommer att lösa sig för dig. För det är du värd. Var rädd om dig nu så hörs vi någon dag via telefonen. Jag saknar dig massor. Puss Mamma!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela