jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Back to Ireland on sunday then :( +:)

Publicerad 2009-08-13 21:50:03 i Allmänt,

Både gott och dåligt känns det att åka tillbaka till Irland. Tankarna har ju virvlat runt endel nu  när jag varit hemma och mycket samtal har det varit. Men som jag sagt, jag tar det som det kommer och så får man se vad som händer. Många försöker få mig att flytta hem igen, säger det är dags och tid för det och bättre i sverige. Visst är vissa saker bra mycket bättre i sverige men Irland har otroligt mycket bra saker, jag vill liksom blanda de två länderna men det går ju liksom inte., Kanske som Sara sa idag, börja jobba på en irländsk pub i sthlm istället då får jag ju båda värdarna ha ha ha Men pub jobbet känns det som jag har gjort nu, känns som jag inte vill göra det längre..... men man ska väl aldrig säga aldrig!
har hunnit med en hel del, träffat min familj båd i Södertälje och Borås, träffat vänner, träffat den efterlängtade Lukas som Sara och Jimmie fick natten mellan lördag och söndag "Välkommen till världen Lukas, du var mycket efterlängtad", hunnit gått runt halva Borås och Södertälje också...... samt gjort Gamla stan några varv också (eller hur heidi & Zebiba). Har fortfarande några vänner jag vill hinna se, tyvärr verkar det inte hinnas med alla och det är jag ledsen för, men som jag sa idag på telefon till Anna, det är bara 4 månader kvar till jul så då får vi ses istället *asgarv*. Så då får jag ta en annan väg på sverige så jag tar vägarna förbi Örebro istället helt enkelt!

De sista dagarna här nu ska jag försöka slappa lite och ta igen krafterna innan jag åker hemf ör en massa jobb :) Träffa några vänner och umgås med mamma och Per också. Varit hemma 2 kvällar nu så det har varit lite kvalitets tid med dom också. Ska troligtvis ut till Bommersvik och Torpa och hälsa på imorgon under dagen också, hoppas det blir fint väder!!!!

Nu är detdags att slänga mig i soffan och glo på boxen, kram på er alla, hoppas finare väder sista dagarna!!!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-08-15 12:36:37

Det var jätte kula tt se dig när du var hemma!

Och vad du än bestämmer dig för att göra sen så kommer det att bli jättebra, och försök att inte lyssna för mycket på vad alla andra tycker och vill!

HUr du än bestämmer att göra så har du ju faktiskt gett det ena eller andra en chans... Och sen får man ju ändra sig igen... Du behöver ju inte bestämma dig för livet! Ha de så bra...puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela