jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

DÅLIGT JAG VET!!!

Publicerad 2009-04-22 23:21:02 i Allmänt,

Ja herre jösses, Vad ska jag säga, jag är inte bra på att updatera denna sida ofta i vilket fall..... SORRY!
Men nu har jag äntligen fått ett trådlöst, dock sådant man betalar och laddar upp likadant som man gör med kontantkort för telefon. Men det är bättre än att bli låst på 1 abbonemang i över 1 år och betalar faktiskt bra mycket mera än detta för det. Så detta verkar funka helt ok så nu kan man vara lite mera online i vilket fall. Jippi!!!! Och inte bara i huset utan överallt, kan till och med sitt i parken i solen och pilla med datorn :=)

Så jag lovar, jag ska bli bättre på att skriva mera och oftare här men för ikväll så blir det inget mera, sliten nu och ska snart hoppa i säng faktiskt, passar bebben ikväll så det passar mig bra att hoppa i säng tidigt nog!

Kram på er alla i kära sverige och jag hoppas ni alla mår bra och tar hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela