jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Tankar idag......

Publicerad 2008-09-24 16:26:19 i Allmänt,

Funderar mycket idag på hur allting går och vad som kommer hända och vad som har hänt. Dvs mycket som pågår i mitt huvud just nu. Har hittills haft en dag med städ, tvättande och googlande på internet!
Visst saker har väl inte varit såsom jag hade tänkt mig när jag flyttade hit, saker har inte hänt så som jag förväntade mig och tankarna på om jag gjort rätt har absolut poppat upp i mitt huvud. Men så tänker jag, "jag kan inte ge upp redan", visste ju att det skulle bli tufft i början och så vidare. men efter bakslaget från banken igår så tänker jag mer och mer i dom banorna.
Ok, jag hade mycket samtal med Janet igår och om allting går som det ska så komemr jag ha heltid där p puben inom ca 3 veckor och det är ju perfekt. men ni vet hur det är när man börjar bygga förväntningar och ser hur saker och ting kan bli och sen blir det raka motsatsen istället.
Men jag borde ju egentligen vara van vid detta lag, så fort det går bra för mig så är det alltid något som sätter käppar i hjulet och det går dåligt istället. Antar dock att man kanske bara tänker på de negativa sakerna och inte uppskattar de bra sakerna dock..... kan det vara så???

Nåja, jag får hålla ut i vilket fall 3-4 veckor till och se vad som händer, saker och ting kan ju faktiskt bli ljusare, folk kan ju faktiskt ta sig i kragen och inse vad de håller på med, jag kan ju ta mig i kragen och uppskatta det jag har hittills..... jag är ju inte helt arbetslös, jag har ett hus att bo i, vänner som stöttar mig och mat på bordet. Jag måste helt enkelt uppskatta det jag har!

Lite bilder jag tagit sista tiden:
 Mitt rum
Stora vardagsrummet
 Framsidan av huset
 Köket, och jajemen, det är en "Strip- Pole" där :)
 The memorial för Maria Lawlor, som hon ville så har vi en fest för att celebrera hennes minne!
 Jag och Krystle på minneskvällen
 Lilla Callum 8 månader som jag passar ibland
 Mina chefer och vänner Janet och Pat som även är föräldrar till Callum

Ta hand om varandra!

Kommentarer

Postat av: pappa

Publicerad 2008-09-25 12:11:09

Lilla gumman. Det finns en framtid. Ta och varva ner nu. Ta dagen som den kommer. Ha inte för stora planer och förhoppningar. Allt kommer att reda ut sig ska du se. Lev på hoppet och kärleken. Du har många vänner som älskar dig och bryr sig. Alla här tänker på dig. KRAM fr DADDY

Postat av: mamma

Publicerad 2008-09-29 10:11:51

hej min kära dotter. jag håller fullständigt med din far, du får ta en dag itaget, det löser sig ska du se.

jag saknar dig massor o tänker på dig.

var rädd om dig nu. älskar dig. puss mamma!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela