jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Solen skiner :=)

Publicerad 2008-10-16 13:18:21 i Allmänt,

Jepp, idag skiner solen och det känns som höst ute nu. Lite sådär ruggigt kallt och man behöver sätta på sig en extra tröja under jackan för att inte frysa. Men det är underbart! Blir inte lika färg grant här som hemma i sverige dock vilket jag saknar lite grann, känns som att gräsmattorna här är alltid gröna och fräscha och träden tappar sina löv innan de hinner bli ordentligt färgglada. Men absolut är hösten här nu!

Igår var en dag som var helt ok....... Var nere på stan och strosade i några timmar, kollade efter halloween utstyrslar, åt lunch med Krystle och var in på Suzy´s pub och hade en hot whiskey. Sen hemma i ca 1 timme och iväg sen med janet och lämnade av kuddar etc för att få dom omklädda till puben. Hem till henne och passade hennes son under kvällen medans hon sprang runt och gjorde lit eärenden under kvällen. Slutade med att hon somnade i soffan och jag glodde på gamla avsnitt av Greys anatomi...... en skön dag så att säga.

Idag har jag absolut ingenting planerat.... känner dock på mig att jag komemr få samtal från pat om jag kan passa Callum under eftermiddagen, Janet jobbar på puben och Pat vill åka på horse racin i eftermiddag........ så jag inväntar nog hans samtal :=) Sen får vi se hur dagen blir. Inget planerat och dom dagarna brukar bli bra :=)

Har otrolig hemlängtan fortfarande, fick inbjudan av mamma till att fira hennes födelsedag i slutet av november......... känns för tillfället att det är rätt kört för mig att åka hem då jag knappt har pengar till hyran....... men man vet aldrig, förhoppningsvis funkar det att jag kan åka hem under helgen! Vi får se helt enkelt.
Saknar alla i sverige och hoppas ni mår bra!
Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela