jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Saker rullar på

Publicerad 2008-10-02 17:56:40 i Allmänt,

Så är snart denna vecka slut också och jag måste säga att tiden flyger fram något enormt!!!! Har jobbat en hel del denna vecka, suveränt. Lte cash som kommer in i vilket fall, tackar gud för det. Eller Janet kanske är bättre och rättare. Imorgon är det Suzy´s födelsedag, hela 25 år blir hon så jag och Krystle har organiserat ett party för henne, vi gick ihop 5 pers och köpte en gitarr till henne samt lektioner för det. Samt så har vi inhandlat en massa party accesoarer och imorgon så är det matlagning och fixande i huset inför festen. Så Suzy kommer hem från jobbet vid 7 tiden och då kommer hon få en stor överraskning :) Love it!!!!

Annars då, nja var på dejt igår..... hi hi hi intressant måste jag säga. Är inte den vanaste dejtaren men kan säga att detta var en lyckad kväll. Jag sen dit eftersom jag jobbade först till 9 och Janet var sen att lösa av mig så jag var drygt 15 minuter sen. ooooops, inte bra men som vanligt så flög jag in med ett leende och han bara garva åt mig. En kille jag känner lite sen tidigare så han vet hu rjag är. Men i vilket fall, det var en lyckad kväll och nu kan man bara se vad som händer i framtiden helt enkelt :)

Ikväll ska jag troligtvis ta en kväll för mig själv...... har inte haft en lugn kväll på över 1 1/2 vecka. Skulle haft det i måndags men så hände en del grejer så det slutade med att jag fick samtal vid halv 12 på natten och en vän behövde mig så jag flög upp ur sängen, på med kläderna och hon hämta upp mig. Sluta med att vi drack en halv liter vodka och somnade på soffan i hennes hus........ Jag som varit så duktig...... drack bara några hot whiskey för att försöka bli av med förkylningen på kvällen och var lagom lullig av det och hade gått och lagt mig vid 11 på kvällen...... Så sluta natten med att man var aprak och slockna i soffan ha ha ha ha Nåja, vad gör man inte för sina vänner när dom behöver en så att säga!!!!!

Ska egentligen till Newbridge ikväll men vet inte om jag ska det. Blir ju en tuff dag/kväll imorgon och sen jobbar jag lördag kväll och söndag blir det som vanligt några drinkar i huset, classiker helt enkelt. Nåja, ska nog bli en kväll hemma ikväll.......... hoppas jag!

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-12 21:12:40

Halloj systeryster.



Saknar din skrift här inne, förhoppningsvis är det kanske för att du jobbar håller tummarna

Nellie sjunger lille katt och blinka lilla stjärna för fullt här hemma. Och varje gång vi ser kortet på dig och henne så vinkar hon till dig :)



Miss you sister.



Kram från storebror och Martina. och en bamsekram från Nellie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela