jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Så var det måndag

Publicerad 2008-10-27 13:36:44 i Allmänt,

Och så var helgen över och en ny vecka har startat. Helgen har varit bra måste jag säga, några besvikelser här och där som vanligt när man har stora förhoppningar men i huvud taget så har det varit bra. Vart ordentligt full i lördags måste jag säga....... farligt när man är födelsedags barnet och folk köper drinkar och shots till en hela kvällen....... Men dagen var bra. Jobbade på dagen fram till 15.00 sen svischa iväg till att få manikyr och sedan frissan. Fick det i present av Krystle, Marchin, James och James. (Ja de heter samma sak) Sen svhisha hem och drack lite bubbel :=) Och Suzy gjorde min make up och så fick jag en vinterkappa, klänning, vantar, 2 scarfs och smink av Suzy, Sean, Ciara och Dermot. Så det enda jag egentligen behövde göra var att duscha :=) Så känns som jag vart riktigt "pampered".
Sen iväg till puben där vi hade festen och från dess så var det full rulle hela kvällen. Så en lyckad kväll helt enkelt!
Jobbade igår kväll och jag kan meddela att det var en av de längsta kvällarna på den puben. Hade hand om ett 18-års party i coctail baren och de skulle komma 80 personer dit men det dök väl upp ca 30 personer. Tyckte otroligt synd om tjejerna som fyllde år men de vart fulla och glada ändå verkade det som. Men kvällen var otroligt seg, långdragen och jag kan ju säga att jag mådde inte helt prima direkt. Vaknade vid 9 på morgonen och var totalt bakis, i klänningen från kvällen innan, jackan, sjalen och linser+ smink fortfarande..... INTE BRA!!!!!! Tydligen skulle jag upp och byta skor när vi kom hem från puben på natten men suzy fann mig sovandes i sängen så hon tog av mig skorna och la på mig täcke :=) Jösses, inge mer tequila för mig på BRA länge!!!!!!! Janet säger att hon såg mig dricka 5 tequila och 3 Mickey Finns.......... hmmmm brukar aldrig bli så full och galen men hmmmmm det var min födelsedag och då är det väl tillåtet? 

Idag ska jag jobba från 21.00 på kvällen. Det är "bank holiday" här vilket innebär att det är söndag idag, dvs röd dag. Så det blir nog galej ikväll........  Inte för min del men förhoppningsvis alla gäster i baren.
Nej nu är det dags att göra lite mat, hungrig som en varg faktiskt........ blir nog pasta idag,länge sen jag hade det.

Ta hand om er.
Ps; tack för alla gratualtioner och pappa, I LOVE YOU SO MUCH!!!!! Hoppas du förstår hur tacksam och glad jag är!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2008-10-27 14:28:13

Mmm jag hörde att du jobbat där. Fast Tobbe sa att det bara var ett par månader har jag för mig hihi killar & detaljer =). Ska bli mycket gott för själen att få rå om de små liven!

Postat av: pappa

Publicerad 2008-10-27 23:55:58

Hej igen stumpan. Vad var det jag sa om att bli full??? Fy på dig. Men det var gott att se att du vaknade med kläderna på. Ha Ha Ha Då kan man känna sig lugn. Men ha det så bra nu och vi får snart bestämma datum när du ska komma hit. Saknar dig så. Skulle vilja krama om dig stumpan. Ta det lugnt. LY DADDY

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela