jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

tankar, tankar och mera tankar........ IGEN!

Publicerad 2008-11-24 22:53:10 i Allmänt,

ja men visst, tankarna flyger upp i skallen om och om igen och jag ska försöka få till ett samtal med min chef/vän imorgon eller onsdag. Blir så himla frustrerad när hon säger en sak ena dagen och en annan visar sig dagen efter. Otroligt frustrerande och irriterande då jag är liksom beroende av jobbet och räknar med inkomsten. SÅ när man sen ser nya schemat för veckan så är man bara uppsatt för 21 timmar!!!!!!! När hon tidigare sagt att så fort allt är i rullning med maten så har jag så gott som heltid där......... Hon sa det senast i fredags eller om det var torsdags att "från och med nästa vecka så jobbar du måndag- fredag luncherna och en kväll här och där. Vilket då skulle ge mig heltid. Men så ser jag att jag är ledig imorgon tisdag och onsdag samt bara jobbar 11.30-3 torsdag fredag och igen lördag och söndag kväll! Vad i helsike frid menas med det!!!!! Så om det inte blir förändring så kommer jag/måste jag absolut söka annat jobb!!!
Usch börjar mer och mer kännas som jag blir mer och mer "utnyttjad". Dock tror jag absolut inte hon tänker på det på samma sätt, hennes tankar är ju överallt så att säga. Men hon måste ju komma ihåg vad hon lovat när hon sagt det så många gånger. Samt så vill hon att jag och Eric ska vara "the boss" när hon och Pat inte är där! Hmmmmm vet inte jag riktigt. Kanske dags att Jenni kavlar upp ärmarna för en gångs skull och säger vad hon tycker och tänker, kanske sluta vara så snäll som så många säger till mig att jag är, alldeles för snäll?! Men jag tycker man ska vara snäll, man ska bry sig, man ska kunna hjälpa andra utan att förvänta sig få något tillbaka. Tycker man ska kunna hålla vad man lovar. Är jag ute och cyklar, tycker ni jag har fel??

Usch usch, är i en svacka just nu, hemsjuk till min familj och vänner i sverige!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: daddy

Publicerad 2008-11-27 19:22:54

OK!! nu är det väl dax att säga till och visa var skåpet ska stå. eller? Dax att tänka på dig själv och DIN framtid. Visst är det bra att tänka på andra men du skadar dig själv och vem tänker på dig då och hjälper dig? Nej Jenni nu är det dax. Ta dig i kragen och visa att du är Svensk/Finsk!!!!! Ryt i och säg vad du tycker och inget vel. Bli inte en liten nickedocka och stäng in dig i dig själv. Du har mer krut i dig det vet jag. Annars får du väl ta och pilla dig hem igen till tråkiga Sverige. Nej upp till kamp. Kram Daddy LY

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela