jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Paddy Casey is the shit!!!!

Publicerad 2008-11-22 16:54:58 i Allmänt,

Var igår och såg en irländsk känd kille vid namnet Paddy Casey. Han spelade i en kyrka här i staden sponsrad för välgörenhet och jag måste säga att det var den absolut bästa upplevelsen jag varit med om på mycket länge. Han är otroligt bra, otroligt rolig mellan låtarna och han får verkligen med hela publiken i sina låtar. Inte för att jag kände till många av dom, ungefär 2 stycken av 20 stycken......... men han var suverän. kanske var det lite för att vi var i en kyrka som gjorde det så "emotional" men man satt verkligen och var med hela tiden under den  1 1/2 långa konserten. Ok, kyrkbänkarna var väl inte det skönaste att sitta på kan jag meddela om jag ska klaga lite....... hi hi hi men jag biforgar här en länk på en av hans låtar som ger mig rysningar längs med ryggraden. Sök gärna på youtube för fler låtar med honom. Han är grym!!!! 
http://www.youtube.com/watch?v=G9fjS7wmQ-Y&feature=related 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela