jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Lite bladibla

Publicerad 2008-11-10 14:36:24 i Allmänt,

Min collega Chris
Karen Doyle´s baby Emma Rachel
Me, Suzy and Frida på Halloween festen i vårat hus
Jag och Suzy på min födelsedag
Jag och syskonen Duffyn
 Jag och james Diggy

Som ni märker är jag en hemma person idag, ligger med grym förkylning och orkar inte mycket förutom att vara vid datorn. Har haft en grym helg med mycket partaj och mycket jobb. Skulle jobbat idag men det vart skjutet på tills imorgon då det kommer vara full rulle!!!!
Hur har eran helg varit hemma i sverige? Någon snö där borta ännu?

Kommentarer

Postat av: från mamma

Publicerad 2008-11-12 12:56:10

HEJ MIN KÄRA DOTTER. TYVÄRR SÅ HAN JAG INTE RINGA DIG IDAG ONSDAG, MEN JAG FÖRSÖKER ATT RINGA DIG IMORGON ISTÄLLET. DET ÄR JÄTTE-FINA KORT DU HAR SATT IN HÄR. JAG HOPPAS ATT DU HAR DET BRA DÄR O ATT DU TRIVS. HÄR HEMMA ÄR DET GRÅTT OKALLT, SÅ DET ÄR INTE ROLIGT. JAG HOPPAS ATT DET BLIR LITE SNÖ SNART, FÖR DÅ BLIR DET LITE LJUSARE UTE IALLAFALL. DU FÅR SKÖTA OM DIG NU. JAG TÄNKER PÅ DIG, O SAKNAR DIG. PUSS MAMMA!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela