jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Inväntar och ser

Publicerad 2008-11-03 21:10:43 i Allmänt,

Har haft låååååångt smatal med Krystle härom dagen och hon har lovat att ändra sig, jag ska tänka på vad jag säger också då hon tycker jag behandlar henne som ett barn... hon känner sig pressad av mig och James att hon måste städa och röja direkt när hon gjort något etc. Så jag ska tänka på vad jag säger och ha mera tålamod och hon har lovat att inte bli sur direkt, säga till om hon tar illa upp och vis amer respekt!
Såklart vart det uppdraget att de endast skaffade detta hus för att jag kom hit, men som jag sade till henne så ville ju faktiskt jag vänta med boendet tills jag hittat ett fast jobb då detta sätter enorm press på mig vilket innebär att jag lever på absolut minimal inkomst varje vecka. och hon förstår det, och de andra likaså. Men men, jag har sagt att jag ska ge det ett tag till och känna efter ordentligt, det blir ju annorlunda nu fårn denna vecka då jag kommer få mer heltid på puben och nattklubben och jag kommer inte vara hemma lika mycket. Så vi får se vad som händer, jag stananr i huset för tillfället i vilket fall!

Har från idag gett upp cigaretterna också....... jepp, tufft som attan men men jag ska ge allt för att inte ge vika för "tha cravings" James har också gett upp dom från idag så vi stöttar varandra. SÅ suzy är nu den enda rökande personen i huset, som tur är röker vi alltid ute så det är ju en hjälp på vägen i vilket fall! Så jag håller tummarna för att jag och James klarar detta, kommer nog bli en del upp och ned gångar i humöret men men jag har "varnat" alla ha ha ha ha

Love ya all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela