jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

herrre gud!!!!

Publicerad 2008-11-19 13:13:23 i Allmänt,

Vad kan vara så dåligt? vad kan vara så hemskt att man skjuter skallen av sig????!!!!
En väns vän sköt sig själv igår! 32 år gammal, nygift för 10 veckor sedan, har en adoptiv son på 8 år och har planerat att starta en familj med sin nya fru...... Så går han och skjuter sig själv i familjens pub och hans mor hittar hittar honom.....
Vad får en person att göra det? Så otroligt egoistiskt och elakt tycker jag.........
Han lämnar efter sig så mycket frågor och funderingar, så mycket ilska bland sina vänner och familj. Folk sitter med frågor och tankar och hans fru är absolut helt förstörd........ hon är så underbar har jag hört och så vacker och vänlig, vad kan ha varit så dåligt????
Naas stad är i stor sorg idag med mycket frågor.......
Mina tankar går ut till hans familj och vänner idag!!!!!

Kommentarer

Postat av: daddy

Publicerad 2008-11-21 16:55:35

Men kära älskade gumman. Vad är det du skriver. Vilket slag. Jag sörjer med alla er. Hoppas inte det var din vän bara. Ja tänk vad livet känns orättvist. OJ OJ jag får rysningar bara att tänka på det. Hur kan en mäniska sjunka så lågt. Utan något som hellst eftertanke. Nej mycket har man varit med om men inte lämnar man alla i en sådan sorg. Ta hand om er och jag tänker på er i denna svåra stund. Kram från Daddy. LY

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela