jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Äsch då

Publicerad 2008-11-06 12:49:26 i Allmänt,

Ingeet var det att oroa sig för alls, hon behövde bara en ursäkt att komma ut från huset på kvällen och prata om något annat än jobb för en gångs skull ha ha ha och som hon sa till mig, om det vore något så skulle hon säga det till mig direkt och inte vänta med det! Så bara att andas ut och se fram emot imorgon kväll när det är nyöppning av nattklubben! Otroligt stressigt och nervigt just nu eftersom vi arbetar med bygg arbetare som man får sparka i ärshlet för att få allt gjort i tid och alla är lite nerviga och hypiga över det hela. Kommer det komma tillräkligt med folk till exempel. Vi har 250 inbjudningar samt sen så kan folk betala vid dörren.Byggnaden har ju ett dåligt rykte med mycket bagage men samtidigt så går ryktet nu att sätllet är omgjort, nya ägare samt högre åldersgräns än tidigare så man kan bara hålla tummarna att det går som planerat. FÅr vi en lyckad öppning imorgon och lördag så komemr det sen gå galant tror jag, ingen tvekan om saken!

Idag jobbar jag 16-22 så det blir det på agendan idag, ska ner till banken och sätta in pengar till hyran också så det är gjort. Annars är det lugnt på andra fronter...... har endel att tänka på i andra delar av mitt liv men jag tar det lugnt och ser vad som händer. Som sagt så har jag förmågan att tänka väldigt negativt men försöker verkligen arbeta bort det. Har ju fått den vanan lite att så fort det går bra i mitt liv så blir det motgångar...... kan kanske vara för att jag tänker negativt??? Kan det vara så att man kan påverka saker med bara sina tankar? Att det lyser igenom så att säga? Hmmmm tänka possitivt är mitt nya motto........

Cigaretterna har jag inte rökt heller på 4 dagar nu :=) Köpte nikoton tuggumi igår då jag höll på att bli galen, inte lätt när man umgås med folk som röker så att säga. Men än så länge går det bra, första dagarna är ju värst så att säga.

Ta hand om er och glöm ej att bylsa på er kläder nu när vintern är på ingång, mycket förkylningar nu för tiden märker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela