jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2008-07-30 09:56:40 i Allmänt,

Då blöir denna blogg mestadels på engelska då jag fått klagomål på den andra bloggen eftersom mina Irländksa vänner ej kan förstå den ha ha ha ha
Följ mitt liv innan flytten till Irland som bär av den 11 augusti och när jag sen har flyttat så kommer jag hålla alla som är intresserade uppdaterade på vad som händer och sker i mitt liv på den gröna ön! 11 dagar kvar!!!

Kommentarer

Postat av: Fredrik Frisören

Publicerad 2008-07-30 10:06:11

Ha en nice dag!

Postat av: karina johansson

Publicerad 2008-08-13 11:27:23

Hej min kära dotter!!



Jag hoppas att du har det bra där på Irland och att du kommer att trivas. Du ska veta att jag saknar dig redan massor o kommer att sakna dig hela tiden, vet inte hur jag ska klara mig utan dig.



Jag hoppas att vi kan pratas vid här på datan sen när du har fått igång internet, för det måste vi göra.



Och sen ska jag ta itur med mitt liv som du har sagt till mig flera gånger, jag SKA flytta ifrån Per, det är bara så. För som det är nu så har jag inget liv, det är så tråkigt och det händer inget. Per vill ju bara sitta hemma, och det vet du ju eftersom du har bott hos oss.



Och Per har inte sagt något om pengarna heller och skulle han göra det så blir jag vansinig på honom , och då kommer jag att säga både det ena och det andra till honom. Bla annat om hur han är som person.



Jag älskar dig massor min kära dotter och du får lova mig att vara rädd om dig där på Irland. Och jag hoppas att vi kan ses snart.



Puss o Kram Din Mamma!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela