jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

Härlig dag!

Publicerad 2008-07-31 18:12:00 i Allmänt,

Idag har det varit skönt och ledigt. varit hos Sussie i Järna och planerat inför min avskedsfest den 9:e, babblat massor om allt och inget och njutit av den underbara solen! Nyheterna sa det skulle bli regn idag men icke sa nicke, inget regn på mina breddgrader så långt ögat nådde i vilket fall, utan jag njöt i fulla drag. Har varit så duktig på att dra ner bikini banden så man slipper märken från dom över rygg och axlar men idag så sprack det och nu har man underbara linjer på ryggen, inte det finaste men jag får väl lägga mig imorgon på stranden och arbeta bort !

Nu inväntar snart samtalet med mamma och Per och jag är laddad till tusen....... ska bli intressant att se vad han har att säga och se om det är vettigt eller inte, jag kommer dock inte ge mig om betalning för de 11 dagarna i augusti som jag är här, jag är hemskt välkommen hem till en vän om det skulle behövas så det känns helt underbart i vilket fall, tack vännen :=)

Nu ska jag hoppa in i duschen och svalka av mig lite, önksar dessa 10 dagar går dunder fort!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela