jensanjen

En tjej med mycket tankar, funderingar, tycken och kärlek. Tycker livet är för kort för att älta gammalt utan vill hellre se framåt och njuta av livet, kärleken, familjen och vänner!

mycket tankar

Publicerad 2008-12-10 18:02:09 i Allmänt,

Nu är det ute i det öppna i vilket fall, jag, Suzy och Krystle hade långt samtal igår om huset. Jag vill inte bo kvar här för det är för dyrt och jag trivs inte, Suzy känner likadant och hennes rum är kallt och det är för dyrt helt klart och Krystle trivs inte i hennes rum och är alldrig hemma. Hon säger själv att hon använder sitt rum mest som ett förvaringsrum........ Tror jag ska fråga henne om hon vill byta rum eftersom hon aldrig är hemma heller och mitt rum är som litet......... Hon frågade Graham som är "the landlord" om vad som händer om vi säger upp kontraktet och han sa att då förlorar vi våran "deposit" vilket är 1 månadshyra........ Så vi får se, tror hon pratade med James om det idag vad han känner om vi säger upp huset och så, tror inte han vill flytta hem till sina föräldrar i vilket fall........  Krystle sms:a Suzy och frågade vad vi tyckte och tänkte om vi får in en till i huset och hyr rummet som vi använder som kontor, vilket skulle dra ner hyran enormt för oss alla och jag är helt ok med det....... tror dock det kommer bli väldigt svårt att få in ngn här och det rummet är extremt litet!!! Så vi får se vad som händer, jag har sagt att jag är villig att lämna detta hus idag om det är så!

Åker hem till sverige i januari också för en vecka :=) Kollade resor idag och totalt kommer det kosta mig 370:- tur och retur med väska och allt! Så jag är överlycklig!!!!!!! Nu gäller det bara att låna någons visa- kort så jag kan boka biljetten, dumma ryan air låter en inte boka biljetter med maestro kort :( Men tror det löser sig imorgon eller ikväll! I`m going home to sweden to see my family and friends!!!!!!!!!!! yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-12-17 10:45:45

Hej min kära dotter!!



Jag tycker verkligen att du ska flytta, och sen gör du helt rätt i att du ska säga ifrån om npgot är fel. För du ska inte ta emot en massa skit hela tiden, du är inte mer änn en människa. Du är o har har alltid varit ´för snäll. Du måste lära dig att säga emot!!!! Och jag ser så mycket fram emot att du ska komma hem till oss o hälsa på, för jag saknar dig massor ska du veta. Och som du vet så har vi varit i Gambia nu i 2 veckor, och det var helt underbart. Det var 32 grader i skuggan hela tiden, sol hela dagarna, maten o människorna där var helt underbara. Det var mycket bättre på det hotellet änn det andra. Och sen fick jag en stor överaskning på min 50-års dag också. Pers mamma med syskon o familj kom dit o knackade på dörren,och sjöng för mig, snacka om att jag blev chockad.Så den sista veckan var jätte-trevlig. Men du får sköta om dig nu så ses vi snart. love you. puss mamma.

Postat av: Patric o Anna

Publicerad 2008-12-20 23:05:53

we miss you.. hoppas vi ses snart,,,, på ön eller i sverige.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

The future is in the hands of the destiny.... Or is it?

Just a girl that wants so much and are searching for it every day that goes.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela